Formulár reklamácií
za poškodený tovar
Detaily zákazníka:
Meno a priezvisko / spoločnosť:
*
Ulice:
*
poštové smerovacie číslo:
*
Mestský:
*
Mailová adresa:
*
Telefónne číslo:
*
Podrobnosti o nákupe:
Dátum nákupu:
*
Číslo objednávky:
Návratové údaje:
Kód produktu:
*
Den Produktcode finden Sie direkt auf dem Produkt oder auf der Verpackung.
Podrobnosti o zariadení, pre ktoré bola náhrada určená:
*
Dôvod vrátenia:
*
Vyberte možnosť
Batéria sa nenabíja na 100%
životnosť batérie je príliš krátka
počítač nerozpoznal batériu
počítač sa vypne, aj keď je nabitá batéria
mechanická porucha
porucha počítača, keď je produkt pripojený
Iné
Čo? lub Ak ste vybrali iné, opíšte
Požadujem od predajcu tieto akcie:
*
Vyberte možnosť
oprava
nahradenie nového modelu
zľava
refundácia
* Podávam sťažnosť v rámci príslušnej záruky vydanej predávajúcim.
* Súhlasím, že budem informovaný o spôsobe vybavenia sťažnosti e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v tomto formulári.
* Predávajúci ma informoval o pravidlách reklamácie na základe záručných predpisov.
* Predajca ma informoval, že:
zásielky zaslané "dobierkou" predávajúci neprijme,
Záruka sa nevzťahuje na záručnú dobu ani na škody spôsobené prírodnými príčinami, ako sú údery blesku, prepätie v systéme EHV, povodne, mechanické a tepelné poškodenia, použitie v rozpore s návodom na použitie, nesprávne pripojenie ďalších periférnych zariadení zariadení a ľubovoľné zmeny a konštrukčné zmeny,
predávajúci je povinný reagovať na nahlásenú sťažnosť do 14 dní od jej nahlásenia, a ak tak neurobí, je nárok kupujúceho považovaný za oprávnený.
Send